Поляризирани 3D очила
В момента 3D очилата с поляризирани стъкла изглежда са по-добрият вариант, ако искате да се радвате на качествена триизмерна картина в домашни условия...
Наскоро LG анонсира нова пасивна 3D технология, носеща абревиатура FPR (Film-type Patterned Retarder). Южнокорейската фирма си е поставила амбициозната задача да предостави на потребителите 3D техника и очила с по-високо качество на по-ниска цена. Това означава, че и на нашия пазар в скоро време ще се появят по-евтини 3D телевизори и съответно – значително по-евтини 3D очила.
Първият 3D телевизор и поляризирани очила, демонстриращи новата технология, бяха представени първо на изложение в Китай, което е естествено – факт е, че Китай е главният център на световния телевизионен пазар в момента.
новите поляризирани очила на LG
От щаба на LG заявяват, че ще фокусират усилията си върху разработката и популяризирането на FPR 3D продукти, които според тях превъзхождат алтернативните, базирани на активната 3D технология. FPR 3D технологията осигурява Full HD картина с изключително високо качество. В същото време LG успява да елиминира трептенето и известното изкривяване и размазване на образа – проблеми, присъщи на активната 3D технология. Предимство на новата разработка е и намалената себестойност, в резултат на използването на ново специално поляризирано покритие на панела, заменило досегашната стъклена основа. Новите 3D телевизори са с намалена консумация на електроенергия, триизмерните образи са по-ярки, без трептене и изкривявания.
Освен това, леките и комфортни поляризирани 3D очила могат да се използват в домашни условия часове наред без вредни последствия. За разлика от активните 3D очила, те не уморяват така окото, нямат електромагнитно излъчване, по леки и удобни са за носене.
За различните видове 3D очила можете да прочетете повече в публикацията 3D очила-видове. Списък с всички публикации - в СЪДЪРЖАНИЕТО.
За различните видове 3D очила можете да прочетете повече в публикацията 3D очила-видове. Списък с всички публикации - в СЪДЪРЖАНИЕТО.
0 коментара:
Публикуване на коментар